چرا کلیه پلی کیستیک بیماری، بیماران اغلب احساس خستگی
نوشته شده توسط : rshaole

چرا کلیه پلی کیستیک بیماری، بیماران اغلب احساس خستگیبیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک علامت شایع است که بیماران اغلب احساس خستگی بیماران خسته و طولانی است، و هنوز هم نشانه های دیگر، مانند برخی از چهره رنگ پریده، لب رنگ پریده، و غیره

در واقع، علائم خستگی از بیماری کلیه پلی کیستیک به طور عمده به کمخونی به علت، نیز معمولا کم خونی کلیوی نامیده می شود. کلیه بسیاری از توابع، و یکی از ویژگی های مهم است که می تواند هورمون های تنظیم کننده توازن متابولیسمی بدن ترشح،

به عنوان ویتامین D3 فعال، رنین، اریتروپویتین، و غیره، که اریتروپویتین برای عملکرد خونساز بدن نقش مهمی ایفا می کند. هنگامی که به تدریج افزایش کیست های کلیوی در بیماران، آنها به تدریج از بین بردن کلیه از بیمار، و همچنین برای از بین بردن عملکرد کلیه، و بنابراین کاهش ترشح هورمون. ترشح اریتروپویتین کاهش به طور مستقیم به کاهش تولید سلول های قرمز خون در بیماران منجر خواهد شد.

سلول های قرمز خون می تواند اکسیژن را برای سوخت و ساز بدن، حمل هنگامی که سلول های قرمز خون بیمار کاهش اکسیژن در بدن به پایین تر، به طوری که استفاده از انرژی برای بدن، و نیز کاهش می یابد، بیماران خواهد احساس خستگی.

علاوه بر این، هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله نهایی بودند، چرا که بخش بزرگی از عملکرد کلیه نابود شده اند، آن را به بسیاری از محصولات زائد سوخت و ساز و مواد سمی انباشته شده در خون شود، و آنها را به بخش های مختلف از بدن با گردش خون منتقل شدند.

در واقع، از برخی مواد سمی در بدن به مغز استخوان تحویل داده وجود دارد، آنها می توانند عملکرد خونساز مغز استخوان سرکوب، این گلبول قرمز را کاهش دهد. علاوه بر این، برخی از مواد سمی در بدن کاهش می یابد همچنین می توانید زمان بقا سلول های قرمز خون وجود دارد. آن را به علائم کم خونی را افزایش دهد.

بنابراین، بیماران در مراحل اولیه بیماری کلیوی، علائم کم خونی و خستگی را توسعه داده اند، اما زمانی که بیماران مبتلا به مرحله پیشرفته ای از کم خونی و خستگی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کم خونی,خستگی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: